woensdag 27 november 2013

Disneyland - Welcome to the Magic

To all who come to this happy place: Welcome. Disneyland is your land. Here age relives fond memories of the past, and here youth may savor the challenge and promise of the future. Disneyland is dedicated to the ideals, the dreams, and the hard facts that have created America, with the hope that it will be a source of joy and inspiration to all the world. - Walter E. Disney, July 17, 1955

Disneyland; het moest er tijdens mijn drie maanden in Irvine wel echt een keer van komen, want op nog geen half uur rijden van de universiteit ligt het oudste Disney-park ter wereld. En afgelopen zondag was het dan zover. Om half 12 's ochtends waren we echt in het park en pas na 10 uur gingen we weer naar huis. Het waren 10 magische, maar lange uren. Natuurlijk is Disneyland een mooi pretpark, maar als puntje bij paaltje komt is het gewoon een pretpark. Daarom valt er voor mij ook niet veel te schrijven, want iedereen weet hoe het gaat. Het is een dag gevuld met wachten, in de rij staan, mensen kijken, een korte adrenaline-rush, mooie attracties, nog meer wachten, veel te duur eten, nog meer mensen kijken, mooie lichtjes, en veel lopen. So without further ado, I present to you: the pictures :)



♪ It's a small world after all, it's a small small world


Weather really was nice! Terwijl jullie in Nederland het met 5 graden moeten doen, haalden wij hier nog een zeer aangename 25 graden ;)
(Ik ga het zo vreselijk koud krijgen als ik terugkom, ik ben echt niets meer gewend)



Space Mountain


Magic Castle at Night




Geen opmerkingen: